[FUGSPBR] News (talvez atrasada)

Alexandre D. Bensi alexandre em dep.ufscar.br
Seg Ago 6 08:20:18 BRT 2001

 Legal!
 Fala na FreeBSD.org (http://WWW.FREEBSD.org/releases/index.html) que
neste mês sai a 4.4 RELEASE (The next scheduled release on the -stable
branch will be FreeBSD 4.4 in August of 2001). Alguem sabe qual a data
prevista? =)

--
Atenciosamente,
Alexandre D. Bensi