[FUGSPBR] RES: [FUGSPBR] RES: [FUGSPBR] Sugestão Nova Lista Fug

Marcos Martinelli listas em esnx.net
Ter Dez 11 13:34:22 BRST 2001

Não querendo prolongar o assunto, mas veja a mensagem de uma outra lista, a
pessoa respondeu com o "man" mas veja como:

------------------
Liu Wen wrote:

> I am using SecureCRT with SSH in windowsXP, but everytime I press Ctrl-S
> in a session window, it lost response. I have to manually disconnect it
> :(

Hi,
   This is a feature of most (all?) terminals - XON/XOFF flow control.

CTRL + S suspends terminal output
CTRL + Q resumes the output

If you need to, you should be able to disable this and/or remap the keys
by using the stty command.

man stty :-)

Cheers,
Mike.

É diferente esse tipo de resposta, eh isso que eu estou dizendo. Acho que se
fosse aqui, o pessoal responderia:

"man stty"