RES: [FUGSPBR] Criticas destrutivas - A especialidade do Luiz Gustavo

Franco Catena facatena em surson.com.br
Ter Fev 3 08:26:06 BRST 2004

Franco Catena
http://www.surson.com.br
tel 011-55390073
cel:78535362
NEXTEL: 55*26006*1
MSN: facdavilla em hotmail.com
ICQ: 24755602

torpedo:1199083922 em torpedoinfo.com.br

  _____

I've stopped 4.504 spam messages. You can too!
One month FREE spam protection at http://www.cloudmark.com/spamnetsig/}