RES: [FUGSPBR] Usuarios Simultaneos Radius

Renato Frederick frederick em frederick.com.br
Seg Jan 5 19:28:16 BRST 2004

http://www.radius.cistron.nl/README.simul

Como hj é ano novo aqui vai... Mas lê o link acima.

2. USAGE.

  It works by adding the `check' parameter "Simultaneous-Use" to the entry
  for a users or DEFAULT in /etc/raddb/users. It should be at least one;
  it defines the maximum number of users logged in with the same account
name.
  For example:

  #
  # Simultaneous use restrictions.
  #
  DEFAULT Group = "staff", Simultaneous-Use = 4
          Fall-Through = 1
  DEFAULT Group = "business", Simultaneous-Use = 2
          Fall-Through = 1
  DEFAULT Simultaneous-Use = 1
          Fall-Through = 1

  NOTE!!! The "Simultaneous-Use" parameter is in the "check" A/V pairs,
          and not in the Reply A/V pairs (it _is_ a check).

Falows...

Frederick ralando em plena 19:30.. :(

fugspbr-fugspbr.org-bounces em fugspbr.org
<mailto:fugspbr-fugspbr.org-bounces em fugspbr.org> escreveu em segunda-feira,
5 de janeiro de 2004 17:16: