[FUGSPBR] Postfix

Deives Michellis dmichellis em uol.com.br
Sex Out 22 19:43:29 BRT 2004

voce configurou alguma regra de header check?

se NAO, edite o main.cf (/usr/local/etc/postfix na sua instalacao) e comente as linhas header_checks e body_checks

Deives

A message to SCO: Die, you bastards. Burn in the fire of hell for ethernity.
---

Artificial Inteligence does not work because of our Natural Dumbness