[FUG-BR] Hardware Embarcado

William David FUG-BR fugbr em biosystems.ath.cx
Quinta Julho 13 16:48:37 BRT 2006

http://shopping.hacom.net/catalog/product_info.php?cPath=22_34&products_id=84

olhem isso

via 1Ghz cpu  ddr 512max( nao incluso ) ide 40 pinos ide 44pinos  CF
2 pcmcia( 32/16bits)  3 intel gbit or 4 realtreco  5 usb 1pci  550 u$