[FUG-BR] Novato UNIX

Pablo Sánchez phackwer em gmail.com
Quarta Junho 7 16:59:23 BRT 2006

Irado, acessa o site:

www.minix3.org

O Tanembaum fala lá que as versão 1 e 2 eram mais para estudo mesmo,
mas a 3 é bem mais robusta e voltada em especial para aplicações
embarcadas... ;-)

"MINIX 1 and 2 were intended as teaching tools; MINIX 3 adds the new
goal of being usable as a serious system on resource-limited and
embedded computers and for applications requiring high reliability"