[FUG-BR] Interface_carp_e_sysctl_-_habilitar_na_inicialização

Joao Victor da Costa victor em openit.com.br
Quarta Julho 18 15:21:43 BRT 2007

/etc/defaults/rc.conf
man carp

 A carp interface can be created at runtime using the ifconfig carpN
     create command or by configuring it via cloned_interfaces in the
     /etc/rc.conf file.