[FUG-BR] RES: RES: Problemas com P2P

Quinta Setembro 4 12:15:11 BRT 2008

A alguns dias eu havia mandado um email para o  autor... chegou a resposta
nesse instante:

Welkson Renny de Medeiros wrote:
> Hi Mike!
>

> Sorry by my poor english.
>
> You still testing the IPFW Classifier? News?
>
> It is a great job for BSDs.
>
> Thanks in advance.

Yes, I have a new code drop, but haven't had time to upload it yet,
sorry :-(

Cheers
--
Mike Makonnen       | GPG-KEY: http://people.freebsd.org/~mtm/mtm.asc
mtm @ FreeBSD.Org   | AC7B 5672 2D11 F4D0 EBF8  5279 5359 2B82 7CD4 1F55

Ou seja, parece que ele tem alterações, só não teve tempo de publicar.

Abraço,

Welkson