[FUG-BR] Alterar MSS FreeBSD

ricardo.ferreira em sotechdatacenter.com.br ricardo.ferreira em sotechdatacenter.com.br
Sexta Julho 23 10:48:39 BRT 2010

>  man ng_tcpmss
>
> Hygor Cavalcante
> FSNETWORK CONSULTORIA
> Skype: hygorr
> MSN: hygor em bsd.com.br
> EMAIL: hygor em bsd.com.br

sysctl net.inet.tcp.mssdflt=<valor desejado>... Definitivo coloca no
/etc/sysctl.conf--
Cordialmente,

Ricardo Ferreira
Sotech - Soluções Tecnológicas
Sotech Soluções Tecnologicas
Rua da Alfazema, 761, 1o. andar - 102/103
41820-710 - Caminho das Árvores - Salvador-BA - Brasil
Tel Comercial: 55 71 3472.9400 / Cel Comercial: 55 71 9138.4630

Email: ricardo.ferreira em Sotechdatacenter.com.br
www.sotechdatacenter.com.br

Esta mensagem é dirigida apenas ao seu destinatário e pode conter
informações confidenciais, não passíveis de divulgação nos termos da
legislação em vigor. Caso tenha recebido esta mensagem por engano,
solicitamos notificar a Sotech Soluções Tecnológicas e excluí-la de sua
caixa postal.

This message, including its attachments, may contain confidential
information. If you have improperly received this message, please delete
it from your system and notify immediately the sender. Any form of
utilization, reproduction, forward, alteration, distribution and/or
disclosure of this content in whole or in part, without the prior written
authorization of the sender, is strictly prohibited. Thanks for your
cooperation.