[FUG-BR] RES: RES: FreeBSD participa de algum evento?

Ricardo Ferreira ricardo.ferreira em sotechdatacenter.com.br
Terça Janeiro 25 14:04:50 BRST 2011

Oops... vou copiar sua idéia...
alguém interessado aqui na Bahia?

--
Cordialmente,

Ricardo Ferreira
Telecom, Tecnologia e Segurança da Informação
CCDP, CCNP, CCDA, CCNA, MCSE, MCP
Sotech Soluções Tecnologicas
Rua da Alfazema, 761, 1o. andar - 102/103
41820-710 - Caminho das Árvores - Salvador-BA - Brasil
Tel : 55 71 3472.9400 Cel : 55 71 9138 4630

Email:	ricardo.ferreira em Sotechdatacenter.com.br
Site:	www.sotechdatacenter.com.br

Esta mensagem é dirigida apenas ao seu destinatário e pode conter
informações confidenciais, não passíveis de divulgação nos termos da
legislação em vigor. Caso tenha recebido esta mensagem por engano,
solicitamos notificar a Sotech Soluções Tecnológicas e excluí-la de sua
caixa postal.

This message, including its attachments, may contain confidential
information. If you have improperly received this message, please delete
it from your system and notify immediately the sender. Any form of
utilization, reproduction, forward, alteration, distribution and/or
disclosure of this content in whole or in part, without the prior written
authorization of the sender, is strictly prohibited. Thanks for your
cooperation.