[FUG-BR] Pegar valor de uma pagina com lynx

Denis Granato denisgranato em gmail.com
Quarta Abril 18 10:23:04 BRT 2012

Vlw, estava testando essa aqui mas parece q o buraco é mais embaixo

HP StorageWorks MSA Storage Management Utility
                   I am sorry, but your browser does not support frames.
    To view this web browser based application correctly, please use the
latest version
   of either Mozilla Firefox or Microsoft Internet Explorer, and verify
your browser has
                    its "cookies" and "Cascading Style Sheets" enabled.

Estou resolvendo o acesso aqui via telnet + expect mesmo

Se alguem souber como resolver a questao acima, agradeço

obrigado