[FUGSPBR] ESTAO ME ATACANDO, URGENTE !!!

Marcelo Jose Duarte duarte em dq.ufscar.br
Sex Jul 20 16:50:39 BRT 2001

No final do testo ai tem com quem reclamar !

% Copyright registro.br
 %  The data below is provided for information purposes
 %  and to assist persons in obtaining information about or
 %  related to domain name and IP number registrations
 %  By submitting a whois query, you agree to use this data
 %  only for lawful purposes.
 %  2001-07-20 16:49:37 (BRT -03:00)

 CIDR:         200.196.0/19
 ASN:          AS10733
 ID abusos:    RDS2
 entidade:     MATRIX INTERNET S.A.
 documento:    080.756.125/0001-85
 responsável:  Eber Luglio Lacerda
 endereço:     Rua Nereu Ramos, 19, Centro
 endereço:     88015-010 - Florianópolis - SC
 telefone:     (048) 2512770 []
 ID entidade:  RDS2
 ID técnico:   RDS2
 reverso:      200.196.0/24
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS1.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 reverso:      200.196.1/24
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS2.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 reverso:      200.196.2/23
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS2.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 reverso:      200.196.4/22
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS2.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 reverso:      200.196.8/21
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS2.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 reverso:      200.196.16/20
 servidor DNS: DNS.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999
 servidor DNS: NS2.MATRIX.COM.BR
 status DNS:   17-11-1999 AA
 último AA:    17-11-1999

 ID:           RDS2
 nome:         Regiane dos Santos
 e-mail:       regiane em MATRIX.COM.BR
 endereço:     Rua Nereu ramos, 19, Centro
 endereço:     88015-010 - Florianópolis - SC
 telefone:     (048) 251-2770 []
 criado:       16-01-1998
 alterado:     01-03-2001

 remarks:     Security issues should also be addressed to
 remarks:     nbso em nic.br, http://www.nic.br/nbso.html
 remarks:     Mail abuse issues should also be addressed to
 remarks:     mail-abuse em nic.br

 % whois.registro.br accepts only direct match queries.
 % Types of queries are: domains (.BR), BR POCs, CIDR blocks,
 % IP and AS numbers.

----