[FUGSPBR] En: [linux] Eu odeio o FreeBSD!

Rito Erito da Silva Leetness thasmx em mailandnews.com
Qua Set 12 15:35:09 BRT 2001

AHHAHAHHHAHH evangelico putz
freebsd jah chegou ate na casa do senhor

>===== Original Message From Vinicius (vinis) <vinis em netbsd.com.br> =====
>na moral, o "eu sou evangelico" quase me fez mijar de rir!

 Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
 POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.