[FUGSPBR] Re: [FUGSPBR] Re: [FUGSPBR] Re: (linux-br) 1/2 off: LDAP para isp, controlando tudo (solução?)

Marcio Merlone mm em surf.com.br
Ter Set 3 16:10:46 BRT 2002

Retirado de http://www.ispman.org/whitepapers.php:

"ISPMan is available as opensource software from this site.
It is also available with commercial support and services such as
installation, site audit and management etc. "

Ou seja, o software é livre mas eles oferecem o serviço de instalação e
suporte pago.

[ ]'s

--
Marcio Merlone