[FUGSPBR] NFS

Gustavo Kempe Corso gcorso em bol.com.br
Qui Abr 8 11:04:02 BRT 2004

Dê uma olhada no handbook: http://doc.fugspbr.org/handbook/network-nfs.html

Preste atenção neste trecho, para ver se não é o seu caso:

-----------------------------

In /etc/exports, each line represents the export information for one
filesystem to one host. A remote host can only be specified once per
filesystem, and may only have one default entry. For example, assume
that /usr is a single filesystem. The following /etc/exports would be
invalid:

/usr/src   client
/usr/ports client

One filesystem, /usr, has two lines specifying exports to the same host,
client. The correct format for this situation is:

/usr/src /usr/ports client

  Faz um tempo que não uso mais NFS, mas me lembro que cheguei a ter
problemas por este motivo.

  Até +,
    Gustavo