[FUG-BR] Dispositivo md0

Marcelo Soares da Costa unixmafia em yahoo.com.br
Segunda Janeiro 14 15:11:31 BRST 2008

E precisa disso ??

da uma examinada em /etc/defaults/rc.conf

varmfs="AUTO"           # Set to YES to always create an mfs /var, NO to
never
varsize="32m"           # Size of mfs /var if created
varmfs_flags="-S -M"    # Extra mount options for the mfs /var
populate_var="AUTO"     # Set to YES to always (re)populate /var, NO to
never
cleanvar_enable="YES"   # Clean the /var directory

[]'s