[FUG-BR] Interfaces de gerenciamento de chamados

Marcello Barreto de Medeiros marcellobm em gmail.com
Sexta Novembro 6 17:30:02 BRST 2009

Olá Lincon,
	tenho usado o ocomon e vejo que ele não é intuitivo, código muito sujo, o visual horrível com tabelas toscas e afins... Precisei fazer pequenas customizações para se adequar ao dia-a-dia aqui da empresa e foi um parto..

	Por outro lado, uso o mantis e acho ele fantástico. Uso-o há mais de 2 anos sem problemas!!

[suporte em ns /usr/ports/databases/mantis]$ cat pkg-descr
Mantis is a web-based bugtracking system. It is in active development
and is no longer considered beta.

It is written in the PHP scripting language and requires the MySQL
database and a webserver. Mantis has been installed on Windows,
MacOS, OS/2, and a variety of Unix operating systems. Any web browser
should be able to function as a client. It is released under the
terms of the GNU General Public License (GPL).

Mantis is free to use and modify. It is free to redistribute as
long as you abide by the distribution terms of the GPL.

WWW: http://www.mantisbt.org/