[FUG-BR] FreeBSD Live CD

Antônio Pessoa antoniopessoa em bsd.com.br
Segunda Junho 14 09:13:39 BRT 2010

2010/6/14 Rodrigo de Oliveira Gomes <akada em uol.com.br>

> Galera,
>
> Bom dia!
>
> Alguém conhece alguma versão de FreeBSD Live CD que eu consiga rodar um
> fsck em um disco com freebsd que está com problemas de inicialização?
>
> Obrigado,
>
> Atenciosamente,
>
> Rodrigo Gomes

http://www.freesbie.org/

FreeSBIE is a LiveCD based on the FreeBSD Operating system, or even
easier, a FreeBSD-based operating system that works directly from a
CD, without touching your hard drive. We also develop a simple to use
and easily extendable toolkit used for the creation of the CD. This
toolkit can also be used to make embedded images a-la miniBSD or
nanoBSD.

--
Antônio Rogério Lins de A. Pessoa
Técnico em Tecnologia da Informação