[FUG-BR] Xen em freebsd

Sergio Augusto Vladisauskis sergiovl em gmail.com
Sexta Março 30 19:48:25 BRT 2012

Não sei se colocar um CentOS 5.5 dentro de uma jail seria bom, pois no
wiki cita um problema que deve inviabilizar o uso em uma jail: Apache
(httpd) will not run in the jail unless the installed apr wass built
without epoll support (which is not true of the CentOS RPM). I built a
new RPM on a (real) 32-bit CentOS machine after renaming
/usr/include/sys/epoll.h (the configure script does the right thing
when it doesn't find it).

Se for para usar jail, use com o próprio FreeBSD.
--
Sergio Augusto Vladisauskis
-> Oportunix IT Services Brasil