[FUG-BR] Digest freebsd, volume 74, assunto 79

Danilo Egea daniloegea em yahoo.com.br
Segunda Maio 28 15:09:48 BRT 2012

Vc pode conseguir ajuda nesse site http://aurelio.net/shell/canivete/

--
Danilo Egêa Gondolfo
http://daniloegea.wordpress.com

"To understand the computers, we must know what computers understand."